מהפרויקטים הראשונים של עיצוב פנים במרכז של שנת 2016, ניתן להבחין במספר טרנדים בעיצוב הבית שמעידים על כיוון העיצובי בשנה הקרובה.

עיצוב פנים הוא תחום מאוד גמיש שמשתנה כל מספר חודשים, ובהחלט כל שנה. בעוד שהיסודות המקצועיים הבסיסיים נשמרים בכל עיצוב של בית, רוב מעצבי הפנים במרכז אוהבים תמיד להשתמש בטרנדים חדשים ומתקדמים של עיצוב. זה יוצר מצב שבו הרעיונות העיצוביים והאלמנטים העיצוביים משתנים כל שנה, ותמיד ישנם טרנדים שונים שתופסים את קדמת הבמה. מהחודשים הראשונים של שנת 2016 ניתן בהחלט להבחין במספר טרנדים עיצוביים שהולכים לתפוס את קדמת הבמה בשנה הקרובה, ואם אתם רוצים להשיג עיצוב בית עכשווי, להלן מספר טרנדים עיצוביים עדכניים שכדאי לכם להכיר.

שילוב אלמנטים של מתכת שחורה

עיצוב הבית המסורתי תמיד דוחף לשימוש באלמנטים של עץ בעיצוב הבית, החל ממסגרת המיטה בחדר השינה המרכזי ועד לשולחן בפינת האוכל. אך למרות שהגישה הנפוצה ביותר לעיצוב פנים היא שימוש בפתרונות עץ, השנה ניתן להבחין בעליה גדולה יותר בשימוש של אלמנטים של מתכת שחורה. מתכת שחורה מעניקה אווירה מאוד מודרנית לבית, היא אחד האלמנטים הפופולאריים ביותר בסגנון עיצוב הפנים המודרני, בנוסף להענקת ניגוד עיצובי שמייצר תחושה של קידמה. מעצבי פנים מובילים בתחום של עיצוב פנים במרכז מתחילים להתרחק משימוש מסיבי ברהיטי עץ, ועוברים להכניס יותר רהיטים שבנויים משלדת מתכת שחורה. יש מומחים רבים בעיצוב פנים שקוראים לרתכים העיצוביים, שמייצרים אלמנטים עיצוביים ממתכת שחורה, כאל הדבר הבא בעיצוב פנים. כיום, אתם יכולים למצוא שולחנות קפה זכוכית עם שלדת מתכת שחורה, מנורות קיר ממתכת שחורה ועוד.

עיצוב טקסטיל בדפוסים מסורתיים

בניגוד למגמה המודרנית של שימוש ברהיטים ממתכת שחורה, ואולי בתור דרך להביא ניגוד עיצובי מרשים, יש טרנד גובר של יותר עיצובי טקסטיל בדפוסים מסורתיים של עיצוב. בטרנד כזה ניתן להבחין בכריות נוי מבד שמציגות סגנונות ועיצובים שמקושרים למאה ה-18 או שמיכות טלאים בעבודת יד שלא היו מיוצרות בשכיחות כזאת משנות ה-60. מומחים רבים בתחום של עיצוב פנים במרכז מסבירים טרנד זה בכך שעיצובים עם נימה היסטורית מייצרים הרגשת יוקרה בעיצוב, כך  שטרנד חדש זה היא דרך לייצר אווירה יוקרתית בבית דרך תוספות טקסטיל עיצוביות בעלות מינימלית. אתם בהחלט יכולים למצוא בזול כריות ספה או מפות טקסטיל בדפוסים מסורתיים צרפתיים או אנגליים.

שטיחים סקנדינביים לחדרי ילדים

השטיחים הסקנדינביים היו חלק מהנוף העיצובי במשך שנים, אך לאחרונה מעצבי פנים רבים מצאו להם שימוש מאוד מפתיע בתור שטיחים עיצוביים לחדרי ילדים. השטיחים הסקנדינביים הם שטיחים בעלי סגנון עיצובי מאוד ייחודי, השטיחים הללו הם שטיחים עם דפוס צורות מאוד לא מסורתי וצבעים מאוד בולטים כמו למשל צהוב וכחול בהיר. השטיחים הללו יוצרים אווירה מאוד ילדותית, שבעבר הייתה מיוצרת במטרה להכניס צבע לעיצוב הסקנדינבי הקודר. והיום, השטיחים הללו הם בהחלט אפשרות מצוינת להכניס צבע לחדר הילדים.

חפצי נוי בצורות לא מסורתיות

אחת הדרכים להכניס קצת גיוון ושבירה של מוסכמות בעיצוב פנים היא הנחה אסטרטגית של חפצי נוי בעלי צורות מיוחדות, טרנד שצפוי לסחוף הרבה בתים בשנה הקרובה. צורות שכאלו יכולים להיות בלוק כיסא נוי המגולף בצורה לא קונבנציונלית או מסגרת תמונה בצורת משושה שתתלה על הקיר. הנחה של צורות לא שגרתיות בעיצוב הבית יוצרת שבירה של ההמשכיות בעיצוב הכולל של הבית, שמייצרת סוג של נקודת הפסקה במראה הוויזואלי של פנים הבית. טרנד עיצוב פנים במרכז זה צפוי יותר להיות בשימוש בבתים של דיירים צעירים, ויכול מאוד להתאים לדירת סטודנט שצריכה לשמור מדי פעם על רעננות בעיצוב הכולל.

By | 2018-11-01T18:23:22+02:00 מרץ 27th, 2016|עיצוב פנים|